dimarts, 1 de setembre del 2009


Vols dir que cal observar aquet mon?
Van començar sen se res i ara el món és vol cobrar el deute , que un dia van pactar amb el banc ( d’ili banc , d’ili déu , d’ili diable) .
Ara mateix estic intentant criticar alguna cosa que jo no podré canviar ni evitar.
Soc diferent o es que avui dia 1 de setembre m’ha agafat aquesta dèria o estic cagat per què no sé ni qui collons soc . Estic absent escoltant música però el buit no a desaparegut , intento abandonar-me a la música , als amics però ara això ja no em funciona , pot se un amor? Ho dubto , ja no i crec...... Tot el que em rodeja es insignificant perquè no sé el que em rodeja .
Ja veuré que em depara el no rés , són només paraules que s’esvaeixen , demà serà un dia diferent i tot el pensant haurà desaparegut com aquet món que cada dia te un color diferent al anterior .

Soc massa complicat per a que entengueu rés , tampoc ho demano , l’únic que demano es calma en aquet dies de silenci .