divendres, 7 de març del 2008

Divendres


- ¿perdré el nord?

- Es possible…


Un divendres més amb ganes de exprimir el meu cos ,


Tinc ganes de rebentar , cada bena del meu cos , tinc ganes de vomitar els carrers de aquesta ciutat , què està plena de cagades de gos.

Tinc ganes de arribar a casa , tocat i escriure línies tristes i al mateix temps alegrés .

Plenes de complicitat i emoció.

Aquesta nit bufaré les veles , les veles de la felicitat .

Les veles desitjades , les veles què fan possible els meus somnis , més grotescos i alegrés

Felicitat què repartiré amb somriures i brindis per a tots i totes.

Brindarem per un divendres què comença , per una nit especial.

Brindarem pel demà , encara què no importi el demà ,

O farem!!!

I brindarem amb un amic que avui fa anys i amb un altre què fa que les nostres nits siguin especials i perfectes.

Perquè avui és un dia de vent i jo en aquests dies , faig que les coses siguin coses banals

Bon divendres i bon dissabte.

Voleu com les fulles , en un dia de vent.

A on tinc el barret què fa que el meu cap no marxi....